Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2012 11:49 - Гърция: Кризата Свърши Ли ?
Автор: venziko Категория: Бизнес   
Прочетен: 7238 Коментари: 23 Гласове:
5

Последна промяна: 04.09.2017 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Лидерът на десноцентристката партия „Нова демокрация” Антонис Самарас положи клетва в качеството на нов министър-председател на Гърция. Ще остане ли страната в еврозоната или не? И след формирането на новия министерски кабинет, този въпрос все още е без отговор. Главният проблем е все същият – партията на властта, а значи и гръцкото правителство, нямат рецепти за излизане на страната от тежката икономическа криза, смятам аз защото Гърция не е в състояние да изпълнява всички задължения, които са й възложени. Въпреки това, кабинетът ще се постарае да продължи политиката на строго икономисване. Ако бъдат предприети някакви мерки за намаляване на държаните дългове на Гърция, страната това няма да я спаси. Ясно е само, че Гърция остава в еврозоната при този кабинет. Никакво излизане от еврозоната, никакво скъсване с Европейския съюз, самостоятелно опростяване на дълговете – за всичко това и дума не може да става. Голяма е вероятността, че обещаният транш от 20 милиарда от Европейския съюз и Международния валутен фонд страната все пак ще получи. Поне представителите на Международния валутен фонд сега има с кого да разговарят – в страната е избран премиер и е формирано правителство. Само че за какво ще бъдат използвани тези средства? Но и този въпрос сега не е главен, доста е по-важно да се знае – колко време ще издържи новият кабинет? - Това е едно временно обединение. Тези сили не са заинтересувани от един взривен сценарий за развитие на ситуацията, свързан с излизането на страната от еврозоната. Но десните са по-склонни да изпълняват изискванията на европакта, левите – в по-малка степен, и може да възникне положение, при което социалните протести ще взривят правителството отвътре, и коалицията ще се разпадне. В този случай е трудно да се предположи, че Гърция ще изпълнява изискванията на бюджетното споразумение с Европейския съюз. Ако стане така, отново ще възникне въпросът – ще остане ли Гърция в еврозоната, или не? Нарушител на деловата нагласа на правителството и парламента е не само улицата, но и самият парламент, представителите на редица негови партии. По-специално, леворадикалната СИРИЗА начело с Александър Ципрас, която не пожела да влиза в коалицията на трите партии и все още е против кредитното споразумение с Европейския съюз и Международния валутен фонд. Междувременно, някои икономически експерти не смятат, че създаването на правителството някак кардинално ще повлияе върху положението в страната. Дори повече, те предричат към октомври връщането на драхмата в Гърция. Така че предстоят интересни времена за Гърция.
 


Тагове:   123,


Гласувай:
5
0


Вълнообразно


1. анонимен - Едва ли
25.06.2012 12:03
Кризата едва сега започва. през 2013 г ще е още по тежко
цитирай
2. venziko - Да така е
25.06.2012 12:17
Кризата все повече се задълбочава по целия свят. а следващите години ще стане още по трудно за хората
цитирай
3. анонимен - Ami
25.06.2012 12:34
Ami to v Balgaria e 100 pati po zle ot Garzia. tam ako e kriza pri nas e umirane
цитирай
4. анонимен - проблема е много прост
25.06.2012 12:37
''Това, което банкерите премълчават е, макар те самите да го знаят отдавна, че частните банки създават парите, които отпускат като кредит по същия начин, по който го правят държавните. Разликата е просто в това, че държавната банка връща лихвите на правителството и обществото, докато частната банка насочва лихвите в собствената си капиталова сметка, за да ги реинвестира с цел получаване на още лихви, прогресивно изтегляйки пари от продуктивната икономика.'' - http://www.courtfool.info/bg_A_tale_of_two_monetary_systems.htm - ''Днес този таен преврат е толкова добре прикрит, че правителства и играчи са убедени, че единствените алтернативи за справяне с дълговата криза са вдигането на данъците, орязването на услугите или разпродаването на обществените активи. Забравихме, че има и друга възможност: премахни дълга като заемеш пари от собствената банка на правителството, която връща приходите си в публичната хазна. Премахването на лихвите показва, че така се редуцира средната стойност на обществените проекти с до 40%.''
Не е справедливо да се вземат 200.000.000.000млрд.евро с 2% лихва от австрийските граждани и да се дадат на Източна Европа с 3-4% лихва - http://www.dw.de/dw/article/0,,4191253,00.html ,а за тези факти ''дълговете на ирландските банки надвишават 11 пъти националния БВП, на холандските – 7 пъти, на белгийските – 4 пъти.Банките в еврозоната имат активи, възлизащи на 330% от БВП на еврозоната'' - http://www.dw.de/dw/article/0,,4178555,00.html

Но основният проблем е лихвата и примера с Канада http://www.courtfool.info/bg_A_tale_of_two_monetary_systems.htm и Германия в книгата ''Лихвата - рак на обществото''oт Владимир Богданов http://star05.net/infusions/booklib/book.php?book_id=199 е достатъчен за държ.банка като обществена институция и се взима най-доброто от комунизма и капитализма.

И колкото да ми е тъжно около 50% от този филм е вярно http://www.youtube.com/watch?v=dtsh8Zp5gdQ&feature=related
и може да се спаси ЕС но еврото е под въпрос.
цитирай
5. анонимен - Всичко е много взаимосвързано и ...
25.06.2012 12:41
Всичко е много взаимосвързано и неможе да се разглежда ''на парче''.
Трябва да се знае какво е ФЕД и отлично е написано - http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/05/15/federalniiat-rezerv-chastna-evreiska-mashina-za-pechatane-na.954184 и защо убиха Кенеди и 3-президента на САЩ - http://lambo.blog.bg/politika/2009/08/28/quot-prokliatieto-quot-nad-kenedi-se-kazva-rotshild-ubiistvo.387764
Добър и обобщаващ филм http://www.youtube.com/watch?v=jfu22Ixw8tY&feature=relmfu и още един добър филм за Обама http://star07.in/videogallery.php?video_id=73 и за Лари Съмърс човека който помогна да се махне закона за контрол на банките от 1930год.и докараха кризата 2008год. ,и кои са кукловодите незнам - http://zahariada.blog.bg/politika/2012/05/19/okupirai-bilderberg-2012.956315
И за ''Цената, щетите и опасността, породени от долара'' http://worldissue.blog.bg/politika/2012/05/29/cenata-shtetite-i-opasnostta-porodeni-ot-dolara.960944

Eто ви ''само'' 100-факта http://krizata.blog.bg/zabavlenie/2011/10/20/amerikanskite-semeistva-poluchavat-poveche-dohodi-ot-socialn.838515
Ето едно добро обобщение http://krizata.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/06/11/ispanskata-kriza-i-bylgarskiiat-faktor-po-sveta-i-u-nas.966581

''Канал-3'' http://kanal3.bg/?v=8184 след 20-минута проф.Димитър Иванов го каза отлично - ''кръгла маса'' от 30-40 водещи икономиста и план ''Рузвелт''
Икономиката е точна наука и 10год. са много http://e-vestnik.bg/13784/zhak-atali-vsichki-razoreni-sled-10-godini/
За 3% ръст на БВП са нужни 5-планети като ресурси и енергийни източници или да се експлоатират другите ,и в този филм http://www.dokumentalni.com/?p=1748 е анализирано добре ,и тук http://e-vestnik.bg/14675/naselenieto-na-sveta-izyazhda-zhivotinskite-i-rastitelni-vidove/ ,и трябва да се знае 1-2-3 закон на термодинамиката т.е. защо и ''Къде се провалиха икономистите?''- http://greentech-bg.net/?p=2147

цитирай
6. анонимен - пропуснах още факти
25.06.2012 13:06
Едно време имаше СИВ/съвет за икономическа взаимопомощ/ за който ''През 1992 г. Държавният секретар на САЩ Джеймс Бейкър заяви пред техния конгрес: “Ние изразходвахме над 30 хиляди милиарда долара, за да победим в студената война срещу СССР и неговите сателити, за да предизвикаме материален и духовен срив” - http://www.bgsviat.narod.ru/ и сега си задавам въпроса дали САЩ не си правят някакви игрички с ЕС - http://krizata.blog.bg/politika/2012/06/14/google-razkriva-manipulaciite-na-federalniia-rezerv.967958 - В СМИСЪЛ ДА МОГАТ ДА СИ ПЕЧАТАТ ДОЛАРЧЕТА - просто така ''САМО'' 15.000.000.000.000трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 раздадени на 20 европейски банки и още 20.000.000.000.000трлн.$ 2008год. и тук добре е казано http://zahariada.blog.bg/novini/2012/03/15/selente-koshmarna-shema-za-prikrivane-kolapsa-na-amerika.920984 и законите на САЩ не са над международното правото http://zahariada.blog.bg/politika/2012/04/19/sasht-tlaska-sveta-kym-bezzakonie.942409 и нормално е да се готвят http://zahariada.blog.bg/novini/2012/05/12/informator-ot-ministerstvoto-na-vytreshnata-bezopasnost-na-s.952893 - защото ''В САЩ – „Големите момчета” откраднаха парите, а сега се готвят да разоръжат врящата и кипяща Америка в отчаян опит да се спасят от справедливия гняв на милионите честни американци'' http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=170
И чак до война за Арктика незнам http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/28/pokrivyt-na-sveta-nato-se-gotvi-za-voina-v-arktika.947014 но нетрябва да си търсят причина за конфликт - http://www.youtube.com/watch?v=9T2igt6Ei1s&feature=related както изсипаха 200 тона обеднен уран в Сърбия защото на бомбите им изтичаше срока на годност може би???
Добра статия - ''Цената, щетите и опасността, породени от долара'' http://worldissue.blog.bg/politika/2012/05/29/cenata-shtetite-i-opasnostta-porodeni-ot-dolara.960944
Нападнаха Ирак защото искаше да продава в евро нефта и сега Иран и дано Русия и Китай ги удържат
цитирай
7. анонимен - Кой
25.06.2012 13:18
от анонимните ги поставя тези текстове по горе. коментирай а не драскай
цитирай
8. анонимен - ИСТИНАТА Е -
25.06.2012 13:20
и манипулаторите разсъждават така http://valentinfortunov.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/03/truth_kissinger-e.jpg

Представят ни неща които не са истина или полуистини ,или говорят с сложна терминология и мнго малко хора знаят за какво става въпрос - и ето една смела жена която казва истината - Елън Браун,
Президент на Публичния Банков Институт,
САЩ - '''Това, което банкерите премълчават е, макар те самите да го знаят отдавна, че частните банки създават парите, които отпускат като кредит по същия начин, по който го правят държавните. Разликата е просто в това, че държавната банка връща лихвите на правителството и обществото, докато частната банка насочва лихвите в собствената си капиталова сметка, за да ги реинвестира с цел получаване на още лихви, прогресивно изтегляйки пари от продуктивната икономика.'' - http://www.courtfool.info/bg_A_tale_of_two_monetary_systems.htm - ''Днес този таен преврат е толкова добре прикрит, че правителства и играчи са убедени, че единствените алтернативи за справяне с дълговата криза са вдигането на данъците, орязването на услугите или разпродаването на обществените активи. Забравихме, че има и друга възможност: премахни дълга като заемеш пари от собствената банка на правителството, която връща приходите си в публичната хазна. Премахването на лихвите показва, че така се редуцира средната стойност на обществените проекти с до 40%.''

Затова убиха и Кенеди и още 2-3 Президента на САЩ - http://lambo.blog.bg/politika/2009/08/28/quot-prokliatieto-quot-nad-kenedi-se-kazva-rotshild-ubiistvo.387764

Трябва да се знае какво е ФЕД и отлично е написано - http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/05/15/federalniiat-rezerv-chastna-evreiska-mashina-za-pechatane-na.954184

Добър и обобщаващ филм http://www.youtube.com/watch?v=jfu22Ixw8tY&feature=relmfu и още един добър филм за Обама http://star07.in/videogallery.php?video_id=73

ТОЛКОВА СЪМ ГНЕВЕН ЧЕ СЕ ПОВТАРЯМ И ПРОСТЕТЕ - НЕМОГА ДА МЪЛЧА ПРЕД ФАКТИТЕ И ИСТИНАТА
цитирай
9. анонимен - До анономен №7
25.06.2012 13:27
Мога да коментирам но не е лошо хората да имат адресите и да се информират защото наистина трябва малко да се почете и погледа за да се разбере икономическата наука и финансите т.е. как ни заблуждават - и манипулаторите разсъждават така http://valentinfortunov.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/03/truth_kissinger-e.jpg

НЕ ВСИЧКИ ХОРА РАЗБИРАТ И ДОБРЕ Е ДА СЛОЖА АДРЕСИ ЗА ДА СЕ ИНФОРМИРАТ

цитирай
10. анонимен - конкретно за Гърция
25.06.2012 13:58
Около 2000год. Германия сключва договори с Гърция за оръжие като просто германските банки дават около 60.000.000.000млрд.евро
заем ако купуват от Германия.
По същата схема френските банки дават около 50.000.000.000млрд. евро на Гърция ако купуват оръжие от Франция.
Това става 2000год. и 2002год. когато Гърция приема еврото Германия и Франция си затварят очите за критериите на Маастриит за 60% държ.дълг от БВП при факта че Гърция има около 90% държ.дълг от БВП.

Просто казано ''те'' отлично знаят какво става с Гърция и 169% държ.дълг/369млрд.евро/ не се прави за няколко години т.е. направили са оборот на икономиките на Франция и ГФР за около 100млрд.евро.

Това е далаверата и с Гърция се е знаело какво ще стане но при факта че ще купуват от Франция и ГФР стоки за около 150млрд.евро са си ''затворили очите''
цитирай
11. анонимен - Ето отговора от "Дойче веле"
25.06.2012 17:30
Драхмата и БГ драмата

На петата си година от рецесията гръцката икономика продължава да произвежда близо 10 пъти по-висок от българския БВП. Засега повече капитали изтичат от България към Гърция отколкото обратното. Изненадани ли сте?
Гърция заема четвърто-пето място сред купувачите на български стоки и услуги по света, както и в списъка на най-големите инвеститори в българската икономика. Клоновете на гръцки банки извършват 1/3 от дейността на банковия сектор в България. Осезаемо е присъствието на гръцки капитали в българската шивашка и хранителна индустрия, както и в търговията с горива, независимо от факта, че едва 5 на сто от всички гръцки инвестиции зад граница през последните 15 години са дошли в България.
Според шефа на Института за пазарна политика Ясен Георгиев през последните 2 години над 2 хил. гръцки фирми са получили регистрация в българската Агенция по вписванията. "България е атрактивна за гръцкия бизнес предимно с 10-процентовия си данък върху печалбата, който е 2 пъти по-нисък от гръцкия, както и със значително по-евтината си работна ръка", казва икономистът.
"Засега нищо драматично не се случва като последица за България от гръцката криза. През миналата година българският износ в южно направление дори нарасна с 15 на сто, а данните за тази година не дават основание да се говори за бягство на гръцки инвестиции или туристи от България", продължава Георгиев. Според него критични за посоката на развитие ще бъдат все още непубликуваните данни на БНБ за второто тримесечие на тази година. През първите 3 месеца на годината паричният поток между двете балкански страни е бил основно изходящ от България - трансферираните към Гърция пари са били със 70 млн. евро повече отколкото влезлите в България от Гърция, сочат официалните данни. Според Георгиев обаче засега става въпрос главно за връщане на заеми, които гръцки предприятия майки са заели на своите български клонове.
цитирай
12. анонимен - до kushel
26.06.2012 12:04
Казвам се Атанас и ми хареса как си го написал ''криминален капитализъм'' и проблема е много сериозен защото самата система е сбъркана и досега се крепеше но идва краят и от нас зависи да е по-плавен.
Мързи ме да пиша и ще сложа адрес къде съм го описал http://darikfinance.bg/novini/78113#comments

''Канал-3'' - http://kanal3.bg/?v=8184 след 20-минута проф.Димитър Иванов го каза отлично - ''кръгла маса'' от 30-40 водещи икономиста и план ''Рузвелт'' за България и аз за това пиша защото 10год. са много http://e-vestnik.bg/13784/zhak-atali-vsichki-razoreni-sled-10-godini/
За отложеният дефицит и изброените от професора сектори има и още - не дадени пари за ремонт и подръжка на мостовете и пътищата ,а след 10год. - 2.500.000 граждани може да останат на улицата заради панелните блокове .
С една дума последните 22год. нищо не се е подържало ,а само се е отлагало и затова сега проблемите са като планини.
''Ъ''бсурд е 66% внос на хранителни стоки и слухове за 80% http://www.pari.bg/article/2011/06/02/Blgarija_vnasja_pochti_dve_treti_ot_hranitelnite_stoki

Едно време имаше СИВ/съвет за икономическа взаимопомощ/ за който ''През 1992 г. Държавният секретар на САЩ Джеймс Бейкър заяви пред техния конгрес: “Ние изразходвахме над 30 хиляди милиарда долара, за да победим в студената война срещу СССР и неговите сателити, за да предизвикаме материален и духовен срив” - http://www.bgsviat.narod.ru/

Взима са най-доброто от комунизма и капитализма иначе колкото и да ми е тъжно над 50% от този филм е вярно http://www.youtube.com/watch?v=dtsh8Zp5gdQ&feature=related и не'ма как да се спаси еврото но поне да спасим ЕС.
цитирай
13. анонимен - Казвам се Атанас и коментарите №5,6,8,9,10,12 са мои
26.06.2012 12:36
Искам да бъда правилно разбран - взема се най-доброто от капитализма и комунизма.
Ще допълня че преди 1год съм писал до Мин.съвет и Президента ,и БАН и ''4-власт'' да се приеме закон като Гърция за земед.земя,и чл.21от Конституцията ''под особенна закрила'' е, и закон като Гърция - държавата е изкупува и после се дава под наем и като социална политика на фермерите за да си сеят и фураж за животните http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15289449,00.html основата е земята и от две нац.катастрофи РБ-я е излизала само с земеделие и животновъдство и тъй като сега сме в третата нац.катастрофа и световна ако земед.земя е продадена на ''чужди'' или дадена под наем за 15-20год. как ще се оправи България???? Пригответе се за войни за храни !? - http://e-vestnik.bg/11714/prigotvete-se-za-voyni-za-hrani/ - и в Гърция са го измислили. Отделно чл.21 от Конституцията указва за какво да се използва земед.земя и ''Промяна на нейното предназначение се допуска по изключение при доказана нужда ...''- доказана нужда от ВЕИ ли???? ВЕИ на земед.земя е промяна на нейното предназначение - нарушение на чл.21. И от 1 до 8 категория земед.земя се използва само по предназначение/храна и фураж/ с компромис само за пътища http://www.greentech.bg/?p=2060
Ограбват и поробват бълг.гражданин/данъколатец/ и съм писал пак преди 1год. за закон като ГФР в РБ-я http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_incentives_for_photovoltaics#Germany
За 2010год. е отчетено 15% ток от ВЕИ и плана 20/20/20 на ЕС е далече.
Може първата година да е 1лв.изкупната цена на тока от слънце и вятър но с всяка следваща година намаление като ГФР 9-26% на година -ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
А не ДКЕВР да ми решава което е предпоставка за корупция.

ПРОБЛЕМА Е - в колективната/партийна/ безотговорност ,а юредически е чл.69 от Конституцията - ''депутатите не носят отговорност за гласуванията си в парламента'' т.е. може да ''законно'' да продадат България.
Също и чл.150 - всички да могат да сезират на основание чл.6 ал.2
цитирай
14. анонимен - Атанас
26.06.2012 12:51
Ще го кажа така - ако аз искам на село да си отглеждам 20-30 ''щастливи''кокошки,1-2крави и свине в къщи - държавата и директивите на ЕС трябва да ми съдействат всякак защото само това е начина за справяне с безработицата и гарантирам че до няколко години ще стане над 20% в ЕС и в света.
При още 20млн.животни в РБ-я се отварят около 1.000.000млн. нови работни места в месо млеко и т.н. промишлености и 66% внос е ''Ъ''бсурд http://www.pari.bg/article/2011/06/02/Blgarija_vnasja_pochti_dve_treti_ot_hranitelnite_stoki - има много недостатъци валутният-ЕС ако не ги ли поправят до няколко години се разпада.Освен това трябва да се направят трудово-възпитателни затвори подобно на ''строителни войски'' защото един затворник струва около 800лв. на данъкоплатеца т.е. затворниците да работят/само издържат/, и да се обучават в животновъдство и земеделие и т.н. професии и като излезат да имат професии и да завършат поне основно образование.

То да беше само финансово-икономическата катастрофа е лесно защото и вече ген.секретар на ООН каза че имаме 10год. за да избегнем еко-катастрофа и основното е http://www.ifrvarna.com/?p=1368 фитопланктона даващ 80% от кислорода на Земята и гледах снимки на НАСА че изчезва планктона поради киселинноста на океаните от изкуствени торове и повечето политиците са некомпитентни за екологията и откъде да се почне и как http://www.dw.de/dw/article/0,,4736438,00.html и тук http://darikfinance.bg/novini/74253#comments съм обяснявал и сега 50-учени го потвърждават http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/13/50-vodeshti-astronavti-ucheni-i-injeneri-podpisaha-pismo-v-k.939477

Най-важното е водата http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=873956 и колко има http://www.greentech.bg/?p=28459 и точната дума е пазете чиста водата.

Не се ли махне основният проблем - лихвата просто 10год. са много http://e-vestnik.bg/13784/zhak-atali-vsichki-razoreni-sled-10-godini/ отделно до еко-катастрофата имаме 10год. според ген.секретар на ООН.
цитирай
15. анонимен - Атанас
26.06.2012 12:53
Проблемите са с много лица - психопатии доказани с ядрен резонанс към 5 до 7 минута - http://www.youtube.com/watch?v=TWrqR_-04Uw но при политици и банкери е опасно защото обричат милиони на смърт.Или е мании http://zahariada.blog.bg/politika/2012/05/02/vlastta-deistvitelno-razvrashtava.948488
Ако таксиметровите се явяват на психо всеки 6-месеца защо всички високопоставени държ.служители да не се явяват на психо тестове от всякакъв характер и ядреномагнитен резонанс и т.н. изследвания kaто митница Свиленград.
Става въпрос за националната сигурност - прогресивно покачване на онкоболните и други заболявания вследствие на ГМО и Е-тата и в предаването http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5333 ги обобщиха основните неща.И преди 1год. ви писах да се качат на страницата на министерството на здравеопазването както тук е качено http://www.zvezdenprah.com/articles/150-es.html и министерството да носи отговорност щом разрешавате във България ГМО в храните ,и Е-тата.
В основата е липсата на първите 7 до 14год. като възпитание и образование плюс заобикалящата среда с манипулации.
На какво са изложени децата ни http://www.dokumentalni.com/?p=754 и в последната 6-та част е обобщено.
Същото е разгледано в http://valentinfortunov.com/wordpress/?m=201105 ''ЦАЙТГАЙСТ 3: Човешката природа – I част“ и ''Социална патология – II част“ и III-част е добра но не съм съгласен с всичко но е правилно че всеки човек е повлиян малко или много от възпитанието на родителите и заобикалящата го среда - обществото и държавата както обобщаващо Жак Фреско завършва 3-част.А за ресурсно базирана и безлихвена икономика е ясно.В 52-минута на предаването ''ЦАЙТГАЙСТ 3: Проект Земя – III част'' г-н Фъртунов казва че МВФ прогнозира за САЩ по-ранна дата от 2016год.
цитирай
16. анонимен - Атанас
26.06.2012 14:48
Могат да манипулират хора които не са информирани и аз точно това се опитвам да правя - информирам като слагам нет-адреси ,и като подкрепа на идеите ми.

Колко хора знаят че за производството на една ябълка са нужни 70л. вода или че за производството на храната на 1 човек средно за един ден са необходими 2-5000л. вода
- http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=873956 и слагам нет-адреси за да не си помисли някой че си ги измислям нещата.

Колко хора знаят какво е ФЕД и как функционира банковата и финансова система и как ни заблуждават и манипулират ,че няма други начини за излизане от кризата но благодарение на статиите на смели жени и мъже разбираме че ни лъжат.

Деривативите са добро нещо за ориза но при банковата система е кражба http://zahariada.blog.bg/politika/2012/05/15/svetovnata-finansovata-kriza-e-svyrzana-s-matematicheska-for.954415 Финансовата бомба за масово унищожение са деривативите/хедж-фондове/ и ошфорки - т.е.правят се ''вратички'' и сложни механизми за да се краде ''законно''
''''Общата стойност на деривативите в света надхвърля световния брутен вътрешен продукт десетократно, заяви Мобиус'' http://darikfinance.bg/novini/56121/%D1%EB%E5%E4%E2%E0%F9%E0%F2%E0+%F4%E8%ED%E0%ED%F1%EE%E2%E0+%EA%F0%E8%E7%E0+%E5+%ED%E5%E8%E7%E1%E5%E6%ED%E0 и това си е спекула http://mariyanmilev.info/pages/research.html -''Опциите са договор или споразумение между две страни, който дава правото, но не и задължението да се купи или продаде даден актив....възможността да се упражни дадено право, но без задължение, дава огромни финансови възможности за печалба при спекулирането и застраховането.'' - това ми е достатъчно за да разбера как си измислят механизми и сложни формули за да ограбват???? http://darikfinance.bg/novini/58519/%D1%EB%E5%E4%E2%E0%F9%E0%F2%E0%2C+%EF%EE-%EB%EE%F8%E0+%F4%E8%ED%E0%ED%F1%EE%E2%E0+%EA%F0%E8%E7%E0 ''стойността на деривативите върху американски ценни книжа достигна 248 трлн. долара.''
цитирай
17. анонимен - Атанас
26.06.2012 15:10
Хората трябва да са информирани - БВП /брутният вътрешен продукт/ на САЩ е около 15.000.000.000.000трлн.$ ,а имат ''само'' 248трлн. деривативи т.е. 15-пъти повече.
Световният БВП е около 70.000.000.000трлн.$ а Мобиус казва да 10-пъти повече деривативи - прекалиха и сега се чудят какво да правят.

Държ.дълг на САЩ е 100% от БВП и ето един брояч в реално време показващ държ.дълг - http://www.courtfool.info/US_Debt_Clock.htm

Ето и цялата статия за ''Цената, щетите и опасността, породени от долара'' http://worldissue.blog.bg/politika/2012/05/29/cenata-shtetite-i-opasnostta-porodeni-ot-dolara.960944

Някой гадове са спрели достъпа до държ.дълг на САЩ В РЕАЛНО ВРЕМЕ - http://www.courtfool.info/US_Debt_Clock.htm

и ТУК - http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=46 ГО ИМАШЕ НО НЕМОГА ОТ МОЯ ЛАПТОП ДА ВЛЕЗНА !?

ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ ''гузен негонен бяга'' т.е. РАБОТАТА СТАВА СЕРИОЗНА И ''ТЕ'' НЕИСКАТ ХОРАТА ДА РАЗБЕРАТ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС .

Неможе просто така да пуснеш 15.000.000.000.000трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 на 20 европейски банки и още 20.000.000.000.000трлн.$ 2008год. и тук добре е казано http://zahariada.blog.bg/novini/2012/03/15/selente-koshmarna-shema-za-prikrivane-kolapsa-na-amerika.920984 и законите на САЩ не са над международното правото http://zahariada.blog.bg/politika/2012/04/19/sasht-tlaska-sveta-kym-bezzakonie.942409 и нормално е да се готвят http://zahariada.blog.bg/novini/2012/05/12/informator-ot-ministerstvoto-na-vytreshnata-bezopasnost-na-s.952893 - защото ''В САЩ – „Големите момчета” откраднаха парите, а сега се готвят да разоръжат врящата и кипяща Америка в отчаян опит да се спасят от справедливия гняв на милионите честни американци'' http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=170
И нетрябва да си търсят причина за конфликт - http://www.youtube.com/watch?v=9T2igt6Ei1s&feature=related както изсипаха 200 тона обеднен уран в Сърбия защото на бомбите им изтичаше срока на годност може би???
цитирай
18. анонимен - Атанас
26.06.2012 15:39
Немога да повярвам че са спрели връзките с часовника показващ в реално време държ.дълг на САЩ - преди няколко дена го гледах тук http://www.courtfool.info/US_Debt_Clock.htm и тук http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=46 и показваше над 16.000.000.000.000трлн.$

А тук е дадено кой държи държ.дълг на САЩ http://www.investor.bg/drugi/128/a/kyde-sa-15-te-trln-dolara-dylgove-na-sasht,129606/ и нека хората да знаят че 16.000.000.000.000трлн.$ е само държ.дълг , и има още около 333% частен дълг на фирми и граждани т.е. около 34.000.000.000.000трлн.$ частен дълг на фирми и граждани е сериозен дълг.

Много нет-адреси от ''нета'' почнаха да изчезват което значи че искат да манипулират хората или да скрият ИСТИНАТА.

ИСТИНАТА за ''Цената, щетите и опасността, породени от долара'' http://worldissue.blog.bg/politika/2012/05/29/cenata-shtetite-i-opasnostta-porodeni-ot-dolara.960944

''някой'' хора искат да скрият ИСТИНАТА или да е изопачат и хората да не знаят но уви!!!

Повечето неща са верни - http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/06/21/10-te-nachina-po-koito-mediite-ni-manipulirat-noam-chomski-a.970514


цитирай
19. aristotelis - МРЗ В ГЪРЦИЯ ЗА НЕКВАЛИФИЦИРАН И ...
29.06.2012 14:18
МРЗ В ГЪРЦИЯ ЗА НЕКВАЛИФИЦИРАН И НЕГРАМОТЕН РАБОТНИК
Стажът се брой от първия работен ден регистриран вържу осигурителната книжка на работника.

586,08 Х 14 ЗАПЛАТИ-НЕСЕМЕЕН БЕЗ СТАЖ
634,91 Х 14 ЗАПЛАТИ-НЕСЕМЕЕН С 1 ТРИЛЕТИЕ СТАЖ
692,63 Х 14 ЗАПЛАТИ-НЕСЕМЕЕН С 2 ТРИЛЕТИЯ СТАЖ
750,35 Х 14 ЗАПЛАТИ-НЕСЕМЕЕН С 3 ТРИЛЕТИЯ СТАЖ
644,70 Х 14 ЗАПЛАТИ-СЕМЕЕН БЕЗ СТАЖ
693,52 Х 14 ЗАПЛАТИ-СЕМЕЕН С 1 ТРИЛЕТИЕ СТАЖ
751,24 Х 14 ЗАПЛАТИ-СЕМЕЕН С 2 ТРИЛЕТИЯ СТАЖ
808,96 Х 14 ЗАПЛАТИ-СЕМЕЕН С 3 ТРИЛЕТИЯ СТАЖ
цитирай
20. анонимен - ot juli
30.06.2012 00:21
da atanase ,90 procenta ot tova koeto kazva6 e vqrno ,no ne biva da se zabravq ,4e ot 1913g federalniq rezerf na 6TATITE e v racete na 6 evreiski banki/koito im pe4etat parite i gi davat na pravitelstvata na 6tatite s lihva i to golqma/ot tam ne e trudno da se dosetim koi vkara sa6t v 2-ta sv voina ,[posle koi vzrivi bliznacite i t.n.,te zatova ubiha i kenedi ,za6toto 6te6e da kage na amerikancite istinata, a zabravih napadenieto v/u afganistan,iran, sarbiq, vietnam,mn drugi ,sega siriq,posle iran i tak dale ,nai interesnoto e ,sega do vsqka koledna elha v 6tatite stoi i edin EVREISKI sve6tnik,nujno e samo da mislim,ostavi gi gar4avite te sa slaba rakiq,evreite gi poddarjat,za pretenciqta im ,4e ''uj'' bili sazdateli na civilizaciqta -dran -dran,hi4 ne im se iska na gorkite da se razbere ISTINSKATA istoriq na BALGARIAnie sme BOGOizbranite a ne te,te za tova e cqlata bitka ,LOGIKA brate Atanase, sas zdrave !
цитирай
21. анонимен - Проблема е много сериозен защото
30.06.2012 13:49
Освен икономическата криза и фалита на почти всички и 10год. са много http://e-vestnik.bg/13784/zhak-atali-vsichki-razoreni-sled-10-godini/ идва еко-катастрофа http://science.actualno.com/news_382588.html и 10год. са много. Глобално 50трилиона не са много http://www.greentech.bg/?p=21201 и всичко може да се избегне ако се прояви разум с милосърдие.Нещата са страшни и вече ген.секретар на ООН каза че имаме 10год. за да избегнем еко-катастрофа и основното е http://www.ifrvarna.com/?p=1368 фитопланктона даващ 80% от кислорода на Земята и гледах снимки на НАСА че изчезва планктона поради киселинноста на океаните от изкуствените торове и повечето политиците са некомпитентни за екологията и откъде да се почне и как http://www.dw.de/dw/article/0,,4736438,00.html и тук http://darikfinance.bg/novini/74253#comments съм обяснявал и сега 50-учени го потвърждават http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/13/50-vodeshti-astronavti-ucheni-i-injeneri-podpisaha-pismo-v-k.939477

В най-кратки срокове трябва да се оправи икономическата система защото ще трябва пари за екология -много пари.

Колко хора знаят че 80% от кислорода на Земята идва от фитопланктона ,който се убива от изкуствени торове за производството на които пак има солиден парников ефект.
БЕДНА ВИ Е ФАНТАЗИЯТА КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО НЕ ВЗЕМЕМ МЕРКИ.

Отделно въгл.отпечатък на биодизела е 1,7пъти по-голям от СО2 защото рапицата се тори с изкуствени торове и препарати които пък правят още по-големи поражения и убива пчелите а без тях за 4год.
умираме от глад http://www.spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0/781-%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0.html
цитирай
22. анонимен - Не вярвам да сте били на първа днес, ...
30.06.2012 23:34
Не вярвам да сте били на първа днес,макар че коментирате сериозни неща.
Вие обаче продължавайте,ние ви четем!
цитирай
23. анонимен - Как няма кризата в Гърция да свър...
05.07.2012 12:46
Как няма кризата в Гърция да свърши!Нали Плявата преди 2-3 обяви,че България всячески ще помага на Гърция за икономическия й просперитет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: venziko
Категория: Бизнес
Прочетен: 368186
Постинги: 101
Коментари: 503
Гласове: 631
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031