Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2017 12:27 - Планината
Автор: venziko Категория: Туризъм   
Прочетен: 1311 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 24.08.2017 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Планината е радост. Планината е живот. Планината зарежда с енергия. Каквото и да кажа за тези божествени места все ще е малко.  А тя планината ни омагьосва. Там въздухът е свеж и хладен, няма шумове, които да ни разсейват, освен тези на птичките, а накрая такива стават и мислите ни. Чисти и свежи. Вървя все по- нагоре, нагоре, нагоре! Изкачвам се и сърцето ми тупти радостно, защото усеща ласките на планината. Очите ми се радват на цветовете. Дробовете ми вдишват свежестта на въздуха и ликуват, както и всичко в мен. Поглеждам нагоре към небето, то е толкова синьо, малки бели облачета плуват свободно и ми навяват чувство на безбрежност. А навлезеш ли навътре в гората се чувстваш сякаш си в картина на художник, изпипал всичко до съвършенство. Паднали дървета, които продължават да живеят, покрити с зелен пухкав мъх, хиляди най- разноцветни камъчета, гъбки изникнали тук и там.   Обичам да дишам чистия планински въздух, мириса на бор и ароматни билки да ме опияняват. Да слушам песента на птичките и ромона на планинските реки. Природата е нещо, което е съществувало векове, но толкова красота накуп, няма никъде другаде.




 






Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: venziko
Категория: История
Прочетен: 531648
Постинги: 106
Коментари: 199
Гласове: 640
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930