Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2022 09:11 - Вчера..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1364 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 бях с ужасно главоболие. Почти през целият ден бях на легло със затворени очи и на тишина. Светлината ме дразнеше, звуците също. Само мислите ми си препускаха свободно. Та.. връщайки се в миналото и отивайки в бъдещето се замислих..за уроците в живота. Интересното е, че май не виждаме уроците, а хората, чрез които сме ги придобили. Пренасяме емоциите си върху тях, вместо да помислим това защо ни се случва...какво показва... какво в мен не е наред, та така реагирам.. : ) Много неща добиха друга светлина.. Явно и главоболието е имало смисъл..за да не мога друго да правя, а само да мисля изолирана от външният свят. В момента разполагам на 100% със себе си, а това е нещо ново.. и може би е поредният урок, който трябва да науча.. че освен за всичко и за всички, трябва да се грижа и за себе си.. Преди някак в грижата си за другите, забравях за себе си.. а сега понеже няма за кого, освен за котките, това излезе на преден план. Ново ми е...и още мъничко ми е криво, но май започнах да свиквам... и да ми харесва. Абе поредният урок си е.. : )) въпросът е докъде и как ще ме промени..
Хубаво е това местенце тук.. като се връщам назад да прочета старите си неща се усмихвам... защото знам какво ме е накарало да пиша..и да споделям..
Прекрасен ден желая.. навън е студ, вътре е топло и уютно. Снежни кристалчета са окопирали прозорците ми и е невероятно красиво..







Гласувай:
5



1. panazea - Бързо да ти минава !
25.01.2022 09:55
Може да е синдром на Миниер. Засегнато вътрешното ухо.
Действа благоприятно Кавентон и Бетасерк
Не е много гот да те боли глава .
Можеш да имаш време само за себе си и без да те боли!
цитирай
2. anetta - Благодаря, Тони..
26.01.2022 08:36
мина, даже разбрах и причината за главоболието...
Когато му е всичко ок на човек.. и се започва, а това да свърша, а това да направя, а там да отида.. и мисълта е насочена към това което върши..
Вчера бях на вълна кемпери.. все повече ми харесва мисълта, да си имам едно кемперче..: ))) ей така..за почивните дни.. да съм като охлювчетата, къщичка на гърба... : )))
Пожелавам един прекрасен ден... студено е.. но се очаква затопляне.. : )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313837
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031