Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 12:10 - Самота
Автор: venziko Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1346 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.08.2019 14:01


Постоянно ме преследваш, вече си като моя сянка. Неотлъчно си край мен, колкото и да се опитвам да избягам, колкото и да се крия. Не те искам вече, махни се, върви си... крещя, плача, но ти сякаш не ме чуваш, не ми обръщаш никакво внимание и просто продължаваш да вървиш след мен. Виждам те навсякъде, дори в съня си те сънувам. Виждам как ме следиш или може би бдиш над мен? Толкова много ли искам? Поне за миг да се отърва от теб? Иди при някой друг, не ти ли омръзнах вече? Не се ли умори? СПРИ! Колкото и да се опитвам да те изгоня, не се получава, каквото и да ти говоря, колкото и да те обиждам ти продължаваш да си до мен. До мен си, когато се смея, до мен си, когато плача и тъгувам! Защо за Бога, не ме оставиш на мира. Защо не ме оставиш да продължа по пътя си, а ти да продължиш по твоя?!! И така всеки ден кошмара се повтаря, наяве и насън... докато не осъзнах: за нас пътя е само един... общ... започнах да свиквам с теб и присъствието ти спря да ми прави впечетление. Станахме едно цяло, вече сме неотлъчно заедно. Ти неусетно се превърна в най-добрата ми приятелка, въпреки, че първо те мразех и презирах. Да, започнах да се привързвам към теб. Вече знам, че завинаги ще останем заедно... аз и ти, моя САМОТА!






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: venziko
Категория: История
Прочетен: 531771
Постинги: 106
Коментари: 199
Гласове: 640
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930